10 de dezembro de 2013

Experimento: xermolar fabas e auga de micro-ondas

Un dos temas noso libro de texto é o das plantas como seres vivos. Así que tocou ver a reproducción sexual, na que tomam parte os dous sexos, e a reproducción asexual na que só toma parte o sexo feminino. E dentro do tema da reproducción tinhamos como proposta o típico experimento de xermolar fabas.

Eu tinha mirado pola rede um experimento que demostraba o terrível que era o uso do micro-ondas, onde aparecíam dúas plantinhas e aquela reghada coa auga quentada no aparelho, morría sem piedade. Así que lho contei aos pequenos e alá que nos puxemos a fazer o experimento.

Uno de los temas de nuestro libro de texto es el de las plantas como seres vivos.
Así que tocó ver la reproducción sexual, en la que toman parte los dos sexos y la reproducción asexual, en la que solo toma parte uno de ellos. Y dentro del tema de la reproducción teníamos como propuesta el típico experimento de germinar habas.

Yo había visto por la red un experimento que demostraba lo terrible que era el uso del microondas, donde aparecían dos plantitas y aquella que era regada con el agua calentada en el aparato, moría sin piedad. Así que se lo conté a los peques y nos pusimos a hacer el experimento.


As plantas eram reghadas as tres com auga da bilha, mas a coitada da dereita ía ser regada com auga quentada durante dous minutos no micro-ondas, e despois deixada arrefriar, claro. 

Las plantas eran regadas las tres con agua del grifo, pero la pobre de la derecha dería regada con agua calentada durante dos minutos en el microondas, y después dejada enfriar, claro.

 A verdade e que nom se veu alterada em absoluto, ao contrario, foi a que máis rápido e máis, medrou.
 
La verdad es que no se vió alterada en absoluto, al contrario, fué la que más rápido y más, creció.

 

Deixamos medralas uns 15 ou 20 días até que algumhas romperam (nom, a coitada do micro-ondas foi a que permaneceu intacta até o fim).

Dejamos que crecieran durante unos 15 o 20 días, hasta que algunas se rompieron (no, la pobre del microondas fué la que permaneció intacta hasta el final).


E como vedes nese vaso puxemos dúas fabas, nom fora ser que morrera ou nom xermolara algumha e ficáramos coa intriga.

Y como veis, en ese vaso pusimos dos habas, no fuera a ser que se muriera o no germinara alguna y quedáramos con la intriga.


Podedes botar as vosas proprias conclusións sobre a toxicidade da auga do micro-ondas.

Podeis sacar vuestras propias conclusiones sobre la toxicidad del agua del microondas.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...