23 de maio de 2013

BLOP HOP umha olhada ao primeiro semestre


Apuntámonos ao BLOGHop de Homeschooling Spain!!
Nós seguimos o sistema dos tres trimestres, así que a nosa olhada é ao que levamos mirado para terceiro de primaria

Nosotros seguimos el sistema de los tres trimestres, así que nuestro vistazo es a lo que llevamos visto para tercero de primaria, valga la redundancia.


Matemáticas:
Para afianzar bem o 2ºcurso, comezamos o ano com o programa do MEP correspondente ao 2º grado americano e cando o rematamos seguimos co programa do 3º ano. Agora estamos no cuarto dos seis cadernos de 3º e creio que imos parar aquí e adicar o que fica do ano escolar a facer contas e máis contas :D

Outra cousa coa que imos trabalhando é coas fichas de mates de Actiludis e de diversos sitios educativos.
Limos libros vivos e fixemos un monte de mates manipulativas.

Tamém fomos a umha exposición de mates onde tinham umha mostra moi interesante de manipulativos matemáticos.

Matemáticas:
Para afianzar bien el segundo curso, comenzamos el año con el programa del MEP de 2º grado americano y cuando lo terminamos seguimos con el programa del tercer año. Ahora estamos haciendo el cuarto de los seis cuadernos de 3º y creo que vamos a parar aquí y dedicar lo que resta de año escolar a hacer cuentas y más cuentas :D

Otra cosa con la que trabajamos es con las fichas de mates de Actiludi y de otros sites de material educativo.
Leimos libros vivos e hicimos un montón de mates manipulativas.

También fuimos a una exposición de mates en dónde había una muestra muy interesante de manipulativos matemáticos


Lingua:
Estivemos trabalhando com un "material fotocopiável" de Anaya para 3º de Primaria co que rematamos esta semana. Nom recordo de onde o baixei, pero suponho que si facedes umha procura o atoparedes sem dificultade.

Para traballar caligrafía e ortografía, estivemos a facer os cadernos de caligrafía de pauta montessori de Edelvives , que nos recomendou Pilar e que eu também vos recomendo. Despois fixemos algún de Rubio e agora estamos a facer Copywork.

Para gramática estamos a facer fichas de clasificación todas as semanas. Trabalhamos os verbos, nomes, adxetivos e determinantes.

Facemos moita escritura creativa de xeito espontáneo (hai umha producción editorial nesta casa, que nem Planeta!! hehehe)

Para leitura, adicamos algún día à semana a que fagam um pouco de leitura en voz alta de algúns dos libros que temos por casa.
Seguimos coa febre dos comics sendo os preferidos Asterix e Obelix, aínda que tamém os de Ottoline forom um exitazo.
Tamém imos todas as semanas à biblioteca, e deste xeito há leitura nova a diario.


Lengua:
Estuvimos trabajando con un "material fotocopiable" de Anaya para 3º de Primaria que terminamos esta semana. No recuerdo de donde lo bajé, pero supongo que si haceis una búsqueda lo encontrareis sin dificultad.

Para trabajar caligrafía y ortografía, estuvimos haciendo los cuadernos de caligrafía de pauta montessori de Edelvives , que nos recomendó Pilar y que yo también os recomiendo. Después hicimos alguno de Rubio y ahora estamos haciendo Copywork.

Para gramática estamos haciendo fichas de clasificación todas las semanas. Trabajamos los verbos, nombres, adjetivos y determinantes.

También hacemos mucha escritura creativa de manera espontánea (hay una producción editorial en esta casa, que ni Planeta!! hehehe)

Para lectura, dedicamos algún día a la semana a que hagan un poco de lectura en voz alta de alguno de los libros que tenemos en casa en ese momento.
Seguimos con la fiebre de los comics siendo los preferidos Asterix y Obelix, aunque también los de Ottoline fueron un exitazo. 
También vamos todas las semanas a la biblioteca, así que tenemos lectura nueva a diario



Coñecemento do Medio:
Estamos a seguir o programa do noso libro de texto (que tamém volo recomendo), xa rematamos co "espacio exterior" e só nos queda a lección dos animais invertebrados para rematar o libro. Apoiamos os temas do libro com umhas fichas de Santillana que podedes descargar nesta ligazón.

Para xeografía estamos a seguir o MARABILHOSO e super-recomendável libro de Geografía Elemental,do que tenho que facer umha entrada para contarvos como estamos a trabalhar com ele.
Tamém limos algúm libros vivos como o de Cómo aprendí geografía, que nos decepcionou um bocadinho, a verdade.

De historia, este ano vimos a prehistoria.

Imos comezar ler Libro de maravillas: Para niñas y niños, que porfín nolo conseguirom na biblioteca, agardo que sexa um éxito.

Tamém usamos moitos audiovisuais como a colección de Érase una vez los inventores, Érase una vez la vida, documentais varios, ademáis das visitas aos museos, etc.


Conocimiento del Medio:
Estamos siguiendo el programa de nuestro libro de texto (que también os lo recomiendo), ya terminamos con el "espacio exterior" y sólo nos queda la lección de los animales invertebrados para terminar el libro. Para apoyar los temas del libro, usamos unas fichas de Santillana que podeis descargar en este enlace

Para geografía estamos siguiendo el MARAVILLOSO y super-recomendable libro de Geografía Elemental, del que tengo que hacer una entrada para contaros cómo estamos trabajando con él.
Tambiém leímos algunos libros vivos como el de Cómo aprendí geografía, que nos decepcionó un poco, la verdad.

De historia, este año vimos la prehistoria.

Vamos a comenzar a leer el Libro de maravillas: Para niñas y niños, que por fín nos lo consiguieron en la biblioteca, espero que sea un éxito.

También usamos muchos audiovisuais como la colección de Érase una vez los inventores, Érase una vez la vida documentales varios, además de las visitas a los museos, etc.



Inglés:
Estabamos a usar umha mistura de cousas e hai pouco descubrím Wordies in Space e estalhes a gustar moito.

Inglés:
Estábamos usando una mezcla de recursos, pero hace poco descubrí la página de Wordies in Space y les está gustando mucho.


Música:
En música estamos co piano.

Música:
En música estamos con el piano

Português:
Em portugués fixemos algumha actividade escrita, mas básicamente o que facemos é ler libros e ver películas ou series de debuxos animados nesta lingua.

Portugués:
En portugués hicimos alguna actividad escrita, pero básicamente lo que hacemos es leer libros o ver películas o series de dibujos animados en esta lengua.


Educación Física:
Fam capoeira dúas veces por semana, o que supóm umhas 2 horas mínimo de Educación Física à semana.

Educación Física:
Hacen capoeira dos veces por semana, lo que supone unas 2 horas mínimo de Educación Física a la semana.


Informática:
Aprendem o manexo de windows de xeito autónomo, como o Movie Maker que o aprendem facendo montaxes do que lhes gosta.

Informática:
Aprenden el manejo de las windows de forma autónoma, como el Movie Maker que lo aprenden haciendo montajes de lo que les gusta.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...