3 de fevereiro de 2013

2 Colaboro en "La Pedagogía Blanca"


La Pedagogía Blanca é um programa de coaching educativo que corre pola mam de Azucena Caballero e Mireia Long, nais homeschoolers e empreendedoras as dúas, pilares do movemento homeschooler espanhol.

O programa desenrolarase a través dum curso e asesoría educativa que dará comezo esta primavera, contando coa colaboración dumha chea de incríveis expertos en moitísimos eidos, dende a psicoloxía à bioloxía, pasando pola artesanía, a fotografía,... e aí estarei eu, levando un anaquinho de creatividade.



Explícannos na súa página em Facebook (aínda nom abrirom a páxina web),  que pretendem a través del que podamos descobrir todo aquilo que precisamos saber sobre o aprendizaxe creativo e respeitoso, proporcionándonos ferramentas para acompañar o aprendizaxe. Xa vos irei mantendo informados.

 ♥ 

La Pedagogía Blanca es un programa de coaching educativo que nace de la mano de Azucena Caballero y Mireia Long, madres homeschoolers y emprendedoras las dos, pilares del movimiento homeschooler español.

El programa se desarrollará a través de un curso y asesoría educativa que comenzará esta primavera y contará con la colaboración de un montón de increíbles expertos en muchísimos campos, desde la psicología a la biología, pasando por la artesanía, la fotografía,... y ahí estaré yo, llevando un pedacito de creatividad.

Como nos explican en su página en Facebook (todavía no han sacado la web), pretenden a través de él que descubramos todo aquello que necesitamos saber sobre el aprendizaje creativo y respetuoso, proporcionándonos herramientas para acompañar el aprendizaje. Os mantendré informados.

2 comentários:

Paula disse...

¡Muchas felicidades Meni!
El curso tiene un pinta interesantísima.
Un besazo

♥ meninheira ♥ disse...

Sí que la tiene, sí.

Gracias bonita, un besiño muy gordo!!
m*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...